Strike-night

Igår, lördag, var jag på stan och shoppade med Mattias och Marcel. Vi käkade lunch på stan och grabbarna valde naturligtvis stället "där servitriserna är snyggt chokladbruna och har stora bröst" :) Sen gick vi till Njoy och tränade en stund. Vid 17-tiden kom sedan Mattias, Marcel, Markus och Sara hem till mig på en fördrink och vid 19 gick vi till Strike och spelade discobowling och drack öl. Sen hade vi bokat bord för finmiddag (supergod älgrätt åt jag). Robban var också med och bowlade och käkade middag och Rickard var bara med på bowlingen. Sen gick vi till Å för att hänga lite och ta nån mer drink. När alla började ge sig för kvällen fick jag lägligt nog ett sms från Sofia som precis kommit hem från sin resa till Alperna och ville att jag skulle komma till Strike och möta upp henne och resten av Schenker-gänget som hade sin personalfest igår. Så jag gick dit och sjöng lite karaoke med dom. Jätteroligt att träffa alla igen! När Strike stängde gick vi till Bill & Bob och tog ett glas där och umgicks lite till och när dom stängde gick vi till Saffets för hamburgare. När vi var på Saffets tappade jag rösten. Kanske kan ha med karaoken att göra, men jag hann bara sjunga en låt. Kanske att jag har förkylning på gång också, men hur som helst är rösten inte tillbaka idag. Jag tycker nästan det är lite kul, har aldrig tappat rösten förut och jag låter ju jätterolig! Nu är det Grodan som är framme igen :)

   
Första bilden är Palle som sjöng jättebra karaoke på Strike! Riktigt duktig kille vad gäller hårdrockslåtar. Nästa bild är Sofia och Tomas med Maria i bakgrunden och sista bilden är Tomas, Sofia, Ante och Tomas på Bill & Bob. Riktigt rolig kväll och det gör vi snart om för snart börjar after worken! Och nu har jag ju ett jobb att "after worka" efter :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Det måste vara Cornetto som var lunchstället.

=)

Låter som en bra helg för dig, härligt!

2009-01-19 @ 07:16:29
URL: http://noema.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0