Tråkig helg...

...som blev rolig!

Hade ingenting att göra i fredags och ingen som ville umgås med mig, eller "leka" som jag kallar det eftersom det var så vi sa när vi var små! Jag var så sällskapssjuk och det kändes bara fel att sitta ensam framför datorn en fredag kväll. Fick till slut sällskap av en till ensam själ i Västerås som hette Lars och vi åkte till ICA Maxi och storhandlade kl 21 på kvällen! Rätt kul faktiskt att se vilka som handlar en sån udda tid. Sen for vi hem till Lars och käkade tacos och spelade spel. Men jag har ju börjat jobba igen och med mina tidiga mornar så blir det sömnigt rätt tidigt på kvällen också.

Lördagen var jag och Maria till Kristiansborg och simmade. Sen var vi på stan och Maria hjälpte mig att shoppa bh och nytt smink. Riktig tjejdag! Sen var vi och fikade. Mötte hennes sambo Erik och hans kompis Amir med flickvän som också fikade på samma café. Det var superskönt att bara sitta och småprata och titta på folk som gick förbi. Måste börja fika lite oftare.
På lördag kväll var det samma visa som i fredags. Vad ska man nu hitta på? Ringde runt lite men de flesta verkade upptagna redan och det är klart folk har jag gjort planer, vad kan jag förvänta mig när jag hör av mig en timme innan nåt ska ske. Jag och framförhållning har verkat tappa varandra nånstans den senaste tiden. Men spontant blir oftast riktigt bra! Och det blev det. Fick tag i Jannicke som inte heller hade några planer för kvällen. Hon kom hit och vi käkade middag och hade det mysigt. Sen lyckades jag få med henne ut på BMB, båda var nyktra och vi hade superroligt! Det var hellyckat och måste absolut göras om! Skönt att vara pigg och fräsch dagen efter och ändå haft en helkväll. Lägger in två bilder här på Jannicke, den ena när vi käkade middag och hon inte skulle med ut. Den andra är när hon ångrat sig och kommit på att följa med, lånat ett linne och lite smink av mig och är fit for fight!


Jannicke - före


Jannicke - efter

Så söndagen gick åt till träning. Gick på body pump men instruktören dök aldrig upp så en tjej som var med och tränade frågade om vi ville att hon skulle hålla ett Core-pass och det tyckte jag kunde vara kul att prova på när jag ändå var där. Men det var inte min grej, gör ju jätteont att nästan bara träna magen så länge! Men man vänjer sig kanske, särskilt om man får in rätt teknik. Efter Core var jag på spinning en timme också.

Väldigt nöjd med en skön helg i Västerås! Precis som jag vill ha den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0