Ny på jobbet

Först vill jag säga GRATTIS igen till lillayster Anna som fyllde 17 år igår! Och ni som påtalat och frågat, jag vet att det var hockey igår. Men valde att skippa matchen för lilla systers dag. Men det är ju några matcher kvar innan säsongen är slut så nån mer ska jag väl försöka hinna med.

Idag har jag börjat nya jobbet! Väldigt spännande och roligt. Jag tror jag kommer trivas bra där.

Och för att fira första dagen på jobbet struntade jag i att träna ikväll (skyller på min lätta förkylning) och har istället hämtat ut min nya kamera! Men den ska nu laddas över natten så den får jag inte börja pilla med förrän imorgon kväll. Hihi! Vad roligt det är med nya leksaker!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gokväll!



Nu har du jobbat några dagar och jag undrar hur det känns på nya arbetsplatsen.

=)

2009-01-23 @ 19:45:16
URL: http://noema.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Det är jättebra på nya jobbet! Jag har ju bara jobbat tre dagar och håller på att sätta mig in i systemet, men det flyter på bra och det verkar vara ett väldigt trevligt gäng av tjejer jag jobbar med. Jag tror jag kommer trivas!

2009-01-24 @ 09:22:43
URL: http://grodannennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0