Tjejkväll

I fredags hade Malin tjejkväll med sina kompisar och sånt tycker jag om! På eftermiddagen kom Jannica från Uppsala hem till mig och vi slängde snabbt i oss lite mat och mötte sedan upp de andra tjejerna vid Klockartorpet. Vi skulle ha självförsvarskurs med Mattias på Klockartorpets spa/Massageterapeuterna där han jobbar. Det blev ca 15-20 tjejer och Mattias som höll i kursen då han tidigare tävlat i olika kampsporter och har en del tips och tricks. Tyvärr tog jag aldrig några bilder under kursen då jag hade fullt upp med att boxa ner alla andra :) Vi avslutade kursen med att en och en testa att sparka Mattias mellan benen så hårt man kunde. Som tur var (för hans skull) hade han en tjock madrass mellan sig själv och sparken.

Sedan spenderade vi ett par timmar i relaxen med bubbelbad/olika bastutyper, iskall badtunna mm. Där bjöd Malin på lite snacks och vi fick i oss en och annan alkoholhaltig dryck. Första bilden är på bubbeltjejerna, sen är det Jannicke och Malin som snacksar och dricker vatten, Mattias verkar fortsätta sin föreläsning då det ser ut som han förklarar något intressant. På bubbelbadskanten sitter Jannica, Markus och Sara. På sista bilden är Marcel som softar på en stol. Markus, Sara och Marcel anslöt sig till oss andra efter kursens slut.



Jag, Jannicke och Jannica skulle bara förbi hos mig och lämna grejer men råkade bli kvar en stund med tjejsnack över ett par drinkar. Men sen begav vi oss till Blue Moon Bar där vi träffade på de andra. Träffade även Sofia och Tomas från Schenker som var kvar där sedan after worken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0