Med syrran på stan

I söndags (för en vecka sedan, eftersom jag fortfarande ligger efter med bloggandet) var jag på stan med en av mina systrar Anna. Vi kollade i affärer och hon fick lära mig vad som gäller och hur man ska klä sig nu för tiden. Jag tror jag börjar bli gammal. Eller så har jag bara tappat kollen. Testade ett par jeanstights, helt knas. Då kände jag mig verkligen gammal. När man ser och känner att man satt på sig kläder som är ämnade för mer en mer ungdomlig kropp. Jag skippade fler klädprovningar och istället gick vi till Gränden och lunchade.



  

Två bilder som visar baksidan med massa snö (för att vara Västerås) och sen framsidan med allt slask som jag tycker kännetecknar Västerås väldigt bra i vintertider. Slask-Aros!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det där med kläderna känns väldigt bekant...=)

2009-02-17 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0