Helgen v 5...

...inleddes med en after work på Blue Moon Bar med Sofia och Tomas från Schenker samt några kompisar till Sofia. Jag var ju sjuk och lite halvkrasslig och tänkte därför bara vara där ett par timmar och absolut inte dansa eftersom jag skulle ta det lugnt. Men det var ett bra drag på bandet "Du & Jag" och därmed började dansandet och sen gick det inte riktigt att få stopp på det. Träffade bla Karin i början av kvällen och Ola i slutet av kvällen. Kul att gå ut i Västerås när det är så många man känner igen. När klockan närmade sig 01 tog dansenergin slut och jag begav mig hemåt. Efter vägen kom jag på att Maria skulle ut på Harrys och där har jag ju aldrig varit så jag gick förbi där och dansade lite med Maria, Erik och hennes två kompisar i 45 min. Tvivlar på att Harrys kommer bli något återkommande. Bara gamla gubbar, riktigt sliskiga såna också. Bläää! Det blev en lite för lång kväll än jag tänkt men det var ju för att det var så roligt på Bmb! Mera AW åt folket!

På lördagen åkte jag till Sthlm då det var dags för fest igen. Den här gången hade jag lovat att gå ut med Christian Zoffel (en av alla jag bodde med i Åre för 3 år sedan). Tyckte det var dags att göra slag i saken när jag lovat i 3 år och det aldrig blivit av. Vi åkte på förfest hos Frida och Micke. Bilderna visar först mig och Christian, sen en kille och en tjej från Kiruna som jag inte minns namnen på samt Frida med det blonda håret, tredje bilden är på den långa kön in till Debaser vid Slussen där vi stod ett tag. I kön träffade jag en gammal bekant från Ludvika som jag inte träffat sedan Spanien 1999 då det är en son till en av mina gymnasielärare. Roligt! Fjärde bilden är Fredrik och Maria, supergulliga människor från Linköping. Femte bilden är på bandet som spelade inne på Debaser. De var från England, inget namn man kom ihåg och de var skitdåliga. Överlag var musiken ingen hit på det där stället. Sista bilden är när Christian, Fredrik och Mats försöker göra "krabban".


      


Dagen efter var det inte lika mycket energi bland pojkarna. Jag vaknade som vanligt alldeles för tidigt i förhållande till när jag somnade, men jag fick nåt kul kort på några sovande pojkar. Första bilden är på Christian och Mattias i sängen. Andra bilden är på vardagsrummet där jag sov på madrassen på golvet och trots att det var efterfest och hålligång när vi kom hem så lyckades jag somna mitt bland alltihop. Men då var klockan 03.30 och jag var så dödens trött. Way past my bedtime! Tredje bilden visar en del av den goda frukosten vi åt. Fredrik hade köpt frukost och jag hade sprungit ner till affären och köpt ingredienser och bakat scones. Mums! Sista bilden är hur pigga gänget såg ut när jag åkte därifrån vid 15-tiden, fr v: Mattias, Fredrik, Mats, Gustav och Christian.

    


Kl 16 var jag bjuden på middag i Spånga så jag tog pendeln dit och mötte upp mamma, Knut, Anna och Jossan där. Knuts bror med familj bor i Spånga och det var dom och deras 3 pojkar vi hälsade på. Jag fick då prova på Guitar Hero för första gången. Kul, men Singstar är fortfarande oslagbart! Sen spelade Jossan och deras tremänning Paula gitarr och kusin Henrik på trummor. Sista bilden är middagen vid vuxenbordet, där jag numera sitter :) Håvar in vuxenpoängen! Fr v: mamma, Lotta, Knut, Lasse, Helene och Tobbe. Mycket gott, särskilt de varma hjortronen till glassen!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0