Dansar i månens sken

Nej, inte riktigt. Men på Bäckby. Har idag påbörjat en buggkurs hos dansklubben "Marionetterna" på Bäckby. Den startade förra måndagen, men det missade jag. Trodde jag skulle få gå själv då min tänkta danspartner Marcel drog sig ur i sista sekund, men lyckades efter en del tjat få med mig både lillebror, mamma och Knut! Och jag tror de tyckte det var roligt :) Jag tyckte det var jätteroligt i alla fall och träffade till och med en gammal kollega där. Hade tänkt att jag skulle kunna komma iväg lite på "dansbandstorsdag" på BMB, och det är inte en ursäkt för att få en extra krogkväll i veckan! Jag tycker faktiskt dansband och bugg är roligt. Tacka pappa för det! Så nu ska det förhoppningsvis bli åka av, om jag lyckas få med mina familjemedlemmar i fortsättningen! Så ska jag försöka åka med pappa ut och dansa lite mer i Dalarna i sommar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Full rulle i Jennsy liv som alltid!

=)

2009-02-03 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0