Besök i Hufvudstaden

Igår, lördag, åkte jag in till Sthlm. Fick se min lilla isprinsessa gör piruetter och glida fram över isen som en annan tävlingsåkare. Helt otrolig unge som bara är 6 år och så duktig på skidskor! Efter skridskoturen följer jag med morbror, moster och lilla kusin hem till dom där jag spelar Fia med knuff med Linn (eller Tjosan) som jag kallar henne. Och bjuden på middag blev jag också. Sen var det dags för fika framför melodifestivalen. Tydligen blev hemmets egna lilla småstjärna inspirerad av Melodifestivalen och tyckte absolut att hon och jag skulle uppträda framför föräldrarna med sång och dans. På sista bilden är Tjosan som dansar och sjunger i föräldrarnas säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0